Prośba o pomoc w kodzie unity 3D

0

Mam kod działający na zasadzie kontrolera i swojego rodzaju napędu(przesyłam oby dwa kody).Chciałbym aby kod pozwalał na poruszanie się przez trzymanie myszy a nie tylko klikanie.
Kontroler

 if (Input.GetMouseButtonDown(1))
        {
            Ray ray = cam.ScreenPointToRay(Input.mousePosition);
            RaycastHit hit;

            if (Physics.Raycast(ray, out hit, 100,movementMask))
            {
                motor.MoveToPoint(hit.point);
                RemoveFocus();
            }

"Napęd"

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.AI;

[RequireComponent(typeof(NavMeshAgent))]
public class PlayerMotor : MonoBehaviour
{
    Transform target;
    NavMeshAgent agent;
    void Start()
    {
        agent = GetComponent<NavMeshAgent>();
    }
     void Update()
    {
        if(target != null)
        {
            agent.SetDestination(target.position);
            FaceTarget();
        }
    }

    public void MoveToPoint(Vector3 point)
    {
        agent.SetDestination(point);
    }
    public void FolloTarget(Inter newTarget)
    {
        agent.stoppingDistance = newTarget.radius * .8f;
        agent.updateRotation = false;
        target = newTarget.transform;
    }
    public void StopFollowTarget()
    {
        agent.stoppingDistance = 0f;
        agent.updateRotation = true;
        target = null;
    }
    void FaceTarget()
    {
        Vector3 direction = (target.position - transform.position).normalized;
        Quaternion lookRotation = Quaternion.LookRotation(new Vector3(direction.x, 0f, direction.z));
        transform.rotation = Quaternion.Slerp(transform.rotation,lookRotation,Time.deltaTime*5f);
    }
}

1

Jeśli chcesz wykryć trzymanie przycisku myszy, to zamiast Input.GetMouseButtonDown musisz użyć funkcji Input.GetMouseButton.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1