Cześć,

Uczę się C# oraz kodowania poprzez tworzenie gry w unity. Zacząłem od najprostszych rzeczy. Gra sama w sobie już działa i można w nią sobie pograć. Natomiast chciałbym ją stopniowo rozwijać i pierwszą rzeczą, o której pomyślałem jest pojawienie się bonusów negatywnych i pozytywnych np. zmniejszenie kulki, zwiększenie paletki, dodatkowa kulka itp.
Nie wiem czy moja koncepcja jest słuszna, więc jeśli macie sugestie co zmienić albo jak się za to zabrać, żeby miało ręce i nogi - będę wdzięczny.

Mam na ekranie obiekty "block", które są niszczone w momencie gdy nastąpi kolizja z piłką:

  • w tym momencie chciałbym, aby po zniszczeniu losowych bloków, pojawił się obiekt "Bonus" - 1 zniszczony "block" = 1 "bonus"
  • chciałbym móc sterować częstotliwością pojawiania się bonusów np. na 30 blocks -> 1 bonus, 10 blocks -> 1 bonus itd.

Prośba o pomoc w temacie :)