Witam, piszę 4fun gierkę i zastanawiam się od jakiegoś czasu jak przerobić poniższe kody, aby w Unity pokazywało, ile pozostało jeszcze do kliknięcia razy przycisku (UI Button), a po spełnieniu tego warunku zaczął się odliczać czas. Tzn. że na ekranie ma być progress bar, który wypełnia się kolorem w 20% po kliknieciu na button (Aby wypełnić cały należy kliknąć 5 razy - 1 kliknięcie=20%), a następnie przenieść ten przycisk na 2 plan, a na 1 odliczanie. Po skończeniu odliczania skrypt ma dodać 1 do zmiennej Moneylicznik i zrestartować progress bar. Proszę o wyrozumiałość, ponieważ jestem początkujący w pisaniu gier w Unity, ale szybko się rozwijam. Po napisaniu po kolei co mam zrobić, szczegółowo przeanalizuję każdy krok, aby lepiej zrozumieć mechanikę działania. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
ButtonClicker.cs
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using System.Threading.Tasks;
public class ButtonClicker : MonoBehaviour
{
int licznik=0;
public GameObject textBox;
public async void ClickTheButton () {
licznik++;
if(licznik==5)
{
await Task.Delay(3000);
GlobalMoney.IloscKlikniec += 1;
licznik=0;
}
}
}
GlobalMoney.cs
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
public class GlobalMoney : MonoBehaviour
{
public static int IloscKlikniec;
public GameObject MoneyDisplay;
public int Moneylicznik;
// Update is called once per frame
void Update()
{
Moneylicznik = IloscKlikniec;
MoneyDisplay.GetComponent<Text>().text = Moneylicznik + "$";
}
}