Witam, przy tworzeniu gry pojawił się błąd z którym nie mogę sobie poradzić, mogę dodać że jestem osobą początkującą w programowaniu i dla kogoś zaawansowanego może być to proste. Przejdę do szczegółów podczas odpalania gry w Unity3D wyskakuje błąd "NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object GameManager.SpawnujGracza() (at Assets/__Skrypty/Główne/GameManager.cs:21)
Tutaj dołączam skrypt z GameManager z voida SpawnujGracza
public void SpawnujGracza()
{
Vector3 pozycjaSpawnu = Vector3.zero;
Transform spawny = GameObject.Find("Mapa" + UnityEngine.SceneManagement.SceneManager.GetActiveScene().name + "/Spawny/" + Gracz.mojGracz.team.ToString()).transform;
pozycjaSpawnu = spawny.GetChild(Random.Range(0, spawny.childCount)).position;
GameObject mojGraczGO = PhotonNetwork.Instantiate("Gracz", pozycjaSpawnu, Quaternion.identity, 0);
mojGraczGO.GetComponent<FirstPersonController>().enabled = true;
mojGraczGO.transform.Find("TrzymaczKamery").gameObject.SetActive(true);
GetComponent<PhotonView>().RPC("SpawnujGraczaRPC", PhotonTargets.AllBuffered, Gracz.mojGracz.nick, mojGraczGO.GetComponent<PhotonView>().viewID);
}
Jak będzie coś potrzebne to będę doklejał w komentarzach, z góry dziękuję z pomoc :)