unity-predkosc ruchu myszki

0

Czy mógłby ktoś mi pomoc w obliczeniu prędkości ruchu myszki w UNITY ?
Próbowałem na pare sposobów, ale niestety nic nie wychodzi odpowiednio.

0
if (Input.GetMouseButton(0))
        {
            mousePosition = Input.mousePosition;
            targer_position = Camera.main.ScreenToWorldPoint(new Vector3(mousePosition.x, mousePosition.y, 10));
            distanceJoint.transform.position = targer_position;
            distanceJoint.GetComponent<DistanceJoint2D>().enabled = true;

            //obj.GetComponent<Rigidbody2D>().AddForce(obj.transform.position * 40f);

        }
        else if (Input.GetMouseButtonUp(0))
        {
            Vector2 dir = obj.GetComponent<Rigidbody2D>().position - (Vector2)Camera.main.ScreenToWorldPoint(Input.mousePosition);

            obj.GetComponent<Rigidbody2D>().AddForce(-dir * force * Time.deltaTime * f);

            distanceJoint.GetComponent<DistanceJoint2D>().enabled = false;
            Debug.Log("Up");
        }
0

Wytłumacz co chcesz osiągnąć.
Czy potrzebujesz odwzorowanie dokładnej pozycji myszki na obszarze wyświetlania, czy wystarczy Ci jej przemieszczenie relatywne do aktualnej pozycji?

Relatywne przemieszczenie w każdej klatce (piksele) możesz pobrać poprzez Input.GetAxis("Mouse X"), Input.GetAxis("Mouse Y").

0
Spine napisał(a):

Wytłumacz co chcesz osiągnąć.
Czy potrzebujesz odwzorowanie dokładnej pozycji myszki na obszarze wyświetlania, czy wystarczy Ci jej przemieszczenie relatywne do aktualnej pozycji?

Relatywne przemieszczenie w każdej klatce (piksele) możesz pobrać poprzez Input.GetAxis("Mouse X"), Input.GetAxis("Mouse Y").

Mam ragdolla, chce go wziac za pomoca klikniecia myszki i rzucic nim . Predkosc rzutu wlasnie chcialem obliczyc po predkosci myszy z jaka poruszam :D

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1