Czy mógłby ktoś mi pomoc w obliczeniu prędkości ruchu myszki w UNITY ?
Próbowałem na pare sposobów, ale niestety nic nie wychodzi odpowiednio.
if (Input.GetMouseButton(0))
{
mousePosition = Input.mousePosition;
targer_position = Camera.main.ScreenToWorldPoint(new Vector3(mousePosition.x, mousePosition.y, 10));
distanceJoint.transform.position = targer_position;
distanceJoint.GetComponent<DistanceJoint2D>().enabled = true;
//obj.GetComponent<Rigidbody2D>().AddForce(obj.transform.position * 40f);
}
else if (Input.GetMouseButtonUp(0))
{
Vector2 dir = obj.GetComponent<Rigidbody2D>().position - (Vector2)Camera.main.ScreenToWorldPoint(Input.mousePosition);
obj.GetComponent<Rigidbody2D>().AddForce(-dir * force * Time.deltaTime * f);
distanceJoint.GetComponent<DistanceJoint2D>().enabled = false;
Debug.Log("Up");
}
Wytłumacz co chcesz osiągnąć.
Czy potrzebujesz odwzorowanie dokładnej pozycji myszki na obszarze wyświetlania, czy wystarczy Ci jej przemieszczenie relatywne do aktualnej pozycji?
Relatywne przemieszczenie w każdej klatce (piksele) możesz pobrać poprzez Input.GetAxis("Mouse X")
, Input.GetAxis("Mouse Y")
.
Spine napisał(a):
Wytłumacz co chcesz osiągnąć.
Czy potrzebujesz odwzorowanie dokładnej pozycji myszki na obszarze wyświetlania, czy wystarczy Ci jej przemieszczenie relatywne do aktualnej pozycji?Relatywne przemieszczenie w każdej klatce (piksele) możesz pobrać poprzez
Input.GetAxis("Mouse X")
,Input.GetAxis("Mouse Y")
.
Mam ragdolla, chce go wziac za pomoca klikniecia myszki i rzucic nim . Predkosc rzutu wlasnie chcialem obliczyc po predkosci myszy z jaka poruszam :D