Witam, jest to mój kolejny post. Szukałem rozwiązania tego problemu wszędzie, ale żadna metoda tego nie naprawiła. Już tłumaczę o co chodzi. Zrobiłem prosty ekwipunek za pomocą Canvasu, który miał się wyświetlać po wciśnięciu klawisza P. A gdy ekwipunek się wyświetla, to ma się również pokazać kursor myszy. Niestety, gdy chcę to przetestować, włączam ekwipunek, a kursor się pokazuje dosłownie na ułamek sekundy i znika. Jak mogę to naprawić? Poniżej wrzucam skrypt, który wyświetla ekwipunek i kursor.
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class CanvasEquipment : MonoBehaviour {
private Canvas equipment;
void Start ()
{
equipment = (Canvas)GetComponent<Canvas>();
equipment.enabled = false;
}
void Update ()
{
if(Input.GetKeyUp(KeyCode.P))
{
equipment.enabled = !equipment.enabled;
Cursor.visible = !equipment.enabled;
if(equipment.enabled)
{
Cursor.lockState = CursorLockMode.None;
Cursor.visible = true;
Time.timeScale = 0;
} else {
Cursor.lockState = CursorLockMode.Locked;
Cursor.visible = false;
Time.timeScale = 1;
}
}
}
}