Witam,
Aplikacja ma za zadanie przesunąć grafikę lub ją zeskalować (grafika wektorowa) w WinForm.
Przesunięcie odbywa się za pomoca ciągu zdarzeń:
private void Vector_MouseDown(object sender, MouseEventArgs e)
private void Vector_MouseMove(object sender, MouseEventArgs e)
private void Vector_MouseUp(object sender, MouseEventArgs e)
Skalowanie chciałem zrealizować za pomoca zdarzenia:
protected override void OnMouseWheel(MouseEventArgs e)
problem w tym, że OnMouseWheel działa jak Mouse Down (a następnie aktywowane jest Mouse Move) a tego chciałbym uniknąć.
Jak to rozwiązać?
próbowałem to rozwiązanie, ale messagebox nie wyskakuje:
private void Mapa_MouseDown(object sender, MouseEventArgs e)
{
if (e.Delta == 0)
{
x0 = e.X;
y0 = e.Y;
}
else
{
if (e.Delta > 0)
{
vector_z = vector_z * 0.9;
}
else
{
vector_z = vector_z / 0.9;
}
MessageBox.Show("wheel");
}
}