Witam czy jest tu ktoś ktoś piszę coś w silnikach graficznych farsee lub box2d dla c# i mógłby trochę pomóc?
Tyle byków w jednym temacie :/ Farseer... silniki fizyczne!
Co nieco robiłem w box2d. Pisz konkretne pytanie, a nie czy ktoś coś robił...
Chodzi mi o symulowanie pochylania się konaru drzewa zależnie od tego jaka będzie siła wiatru i i jego ponownym powrocie do stanu wejściowego.
Znalazłem trochę o tym napisanego ale dokumentacja box2d na c# jest słaba i ciężko o jakieś przykłady : http://aaronfarr.com/engineering/simulating-a-tree-in-box2dweb/
no chyba że w unity2d też da się to zrobić w kodzie
da sie zrobic w Unity3D (2d xD)
drzewo niech bedzie
https://www.google.nl/search?q=tree+wind+2d+unity3d&rlz=1C1GCEA_enNL771NL771&oq=tree+wind+2d+unity3d&aqs=chrome..69i57.6449j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
http://www.i-illusions.com/home/2012/07/28/simple-2d-waving-plane-grasstrees/
https://forum.unity.com/threads/shader-moving-trees-grass-in-wind-outside-of-terrain.230911/
itd.
dużo roboty nigdzie żadnego toturiala