Hej, mam problem z rozwiazaniem zadania ze studiow , chodzi o krzywa Beziera ktora mamy narysowac tak jak na obrazku wg podanego algorytmu :
jezeli n= nMax to narysuj linie P1,P2 oraz P2,P3;
w przeciwnym razie oblicz 3 nowe punkty :
-
P12 = 0.5*(P1+P2) P23 = 0.5*(P2+P3) P123 = 0.5*(P12 + P23)
2.Wywolaj metode rekurencyjna z n-1 dla punktow P1,P12,P123 oraz P123,P23,P3!
Ponizszy obrazek pokazuje krzywa Beziera z punktami P1 (10,300),P2 (180,50),P3 (320,300) oraz n = 6.
Jako zadanie jest implementacja tego algorytmu i przedstawienie takiej samej krzywej jak na obrazku .
Do tej pory udalo mi sie za pomoca Graphics.DrawBezier(); uzyskac cos podobnego ale niestety zostalo odrzcucone przez profesora .
Gdyby ktorys z Was mial ochote na godzine lub dwie korkow ( €) badz checi napisania kodu bylbym bardzo wdzieczny .
Przyznaje ze nie mam pojecia o co chodzi ze zmienna n i nMax i to zadanie pozera mi noce ;)