Witam. Mam pewien problem. Mianowicie jestem początkującym programistom i chciałbym zrobić grę w unity. W grze będzie chodziło o to aby "przejechać" kulą sterowaną przez gracza przez różnego typu przeszkody. Dotarłem do momentu kolizji i nie wiem jak mam użyć "OnCollisionEnter" tak aby po najechaniu "kulką" na przeszkodę, kulkę cofnęło na początek. Pomożecie?
0
0
Tu masz raczej dobrze opisane: Jak wykrywać kolizje i zdarzenia? - mwin.pl
0
No dobra doszedłem do tego momentu:```private void OnTriggerEnter(Collider other)
{
if(other.tag == "przeszkoda")
{
g
}
Tylko nie wiem jak ma teleportować tego gracza np do 0,0,0?
0
transform.position = new Vector3(0f, 0f, 0f)
0
Mam taki kod: private
void OnTriggerEnter(Collider other)
{
if(other.tag == "przeszkoda")
{
transform.position = new Vector3(0f, 0f, 0f);
}
}
Teoretycznie powinno przenieść kulkę w wyznaczone miejsce, ale tego nie robi. Co zrobiłem źle?
0
Użyj Debug.Log
i sprawdź czy rzeczywiście wywołuje się OnTriggerEnter() i czy wywołuje się kod w środku if'a.
0
Ok już sobie poradziłem, ale nie bez waszej pomocy. Dziękuję!!