Kolizje w Unity

0

Witam. Mam pewien problem. Mianowicie jestem początkującym programistom i chciałbym zrobić grę w unity. W grze będzie chodziło o to aby "przejechać" kulą sterowaną przez gracza przez różnego typu przeszkody. Dotarłem do momentu kolizji i nie wiem jak mam użyć "OnCollisionEnter" tak aby po najechaniu "kulką" na przeszkodę, kulkę cofnęło na początek. Pomożecie?

0

Tu masz raczej dobrze opisane: Jak wykrywać kolizje i zdarzenia? - mwin.pl

0

No dobra doszedłem do tego momentu:```private void OnTriggerEnter(Collider other)
{
if(other.tag == "przeszkoda")
{
g
}

Tylko nie wiem jak ma teleportować tego gracza np do 0,0,0?
0
transform.position = new Vector3(0f, 0f, 0f)
0

Mam taki kod: private
void OnTriggerEnter(Collider other)
{
if(other.tag == "przeszkoda")
{
transform.position = new Vector3(0f, 0f, 0f);
}
}
Teoretycznie powinno przenieść kulkę w wyznaczone miejsce, ale tego nie robi. Co zrobiłem źle?

0

Użyj Debug.Log i sprawdź czy rzeczywiście wywołuje się OnTriggerEnter() i czy wywołuje się kod w środku if'a.

0

Ok już sobie poradziłem, ale nie bez waszej pomocy. Dziękuję!!

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1