Unity - tworzenie GameObject i usuwanie go sekundę po stworrzeniu

0

Jak w temacie - dopiero zaczynam unity więc pewnie problem jest banalny.
Próbuję utworzyć i postawić obiekt na ekranie (to działa), a sekundę później znikał (to już nie działa).
Jak do tego podejść? Czy w ogóle podchodzę do tego poprawnie?

private Timer t = new Timer(1000);
GameObject bob;

void Start()
{
	t.Elapsed += new ElapsedEventHandler(SpawnBob);
	t.Enabled = true;
	t.Start();
}

void SpawnBob(object o, ElapsedEventArgs e)
{
	int x = r.Next(-8, 8);
	int y = r.Next(-4, 4);

	Vector3 clickPosition = new Vector3(x, y, 0);	
	clickPosition.z = 0;
	Instantiate(bob, clickPosition, Quaternion.identity);
	Destroy(bob, 1f);
}
2

bob to Twój prefab, a nie obiekt utworzony przez Instantiate.

    Destroy(Instantiate(bob, clickPosition, Quaternion.identity), 1.0f);

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1