Cześć wszystkim. Mam mały problem z implementacją przyporządkowywania słów z pliku csv do słownika. Całość ogólnie implementuję w Unity, ale mniejsza. Plik csv mam w postaci:
angielski,polski,harbinger,zwiastun
angielski,polski,fulcrum,punkt podparcia
niemiecki,polski,ich,ja
angielski,polski,together,razem
Chciałbym w pętli program zapisywał do listy (po kolei co jeden), w zależności od tłumaczenia, słówka do danej listy. Np. aby była oddzielna lista dla: angielsko-polski, i żeby lista była w postaci:
1 harbinger zwiastun
2 fulcrum punkt podparcia
3 together razem
I żeby oddzielna lista tworzyła się dla kolejnego języka. Problem mam taki, że tworzy mi się lista, ale źle przyporządkowuje słowa, mniej więcej tak:
1
2
3 harbinger
4
5
6...
Funkcja na chwilę obecną, to w skrócie:```
List<KeyValuePair<string, string>> slownik2 = new List<KeyValuePair<string, string>>();
j = 0;
string[] records = asset.Split(lineSeperater);
foreach (string record in records) //rozdziel wiersze
{
string[] fields = record.Split(fieldSeperator);
foreach (string field in fields) //rozdziel slowa w wierszu oddzielone przecinkami
{
if (fields[0] == "angielski" && fields[1] == "polski")
{
contentArea.text += field + "\t";
slownik2.Add(new KeyValuePair<string, string>(fields[2], fields[3]));
// j = j % 4;
j++;
Debug.Log(j);
}}}}