Witam,
Posiadam pewien problem w Unity3D (dopiero się uczę).
Problem jest taki, że chcę, aby obiekt poruszał się w inną stronę, gdy np. trzymamy klawisz "W" (wtedy ten obiekt idzie w przód), i gdy jednocześnie naciśniemy klawisz "S" to chcę, aby ten obiekt poruszał się w dół i tak dla każdego przypadku, jednak coś nie chce działać po mojej myśli, spowodowane pewnie jest to brakiem mojej wiedzy. Prosiłbym o jakieś rozwiązanie, pozdrawiam serdecznie.
Kod:
void Update ()
{
zmienPozycje();
}
void zmienPozycje()
{
if(Input.GetKey(KeyCode.W))
{
doPrzodu();
}
if(Input.GetKey(KeyCode.S))
{
doTylu();
}
}
void doPrzodu()
{
Debug.Log("W przod");
if(Input.GetKey(KeyCode.S))
{
Debug.Log("W dol");
}
else if (Input.GetKey(KeyCode.A))
{
Debug.Log("W lewo");
}
else if (Input.GetKey(KeyCode.D))
{
Debug.Log("W prawo");
}
}
void doTylu()
{
Debug.Log("W dol");
if (Input.GetKey(KeyCode.W))
{
Debug.Log("W przod");
}
}