DirectX OSD - Nakładka pełnoekranowa

0

Czołem.

Przeszukałem tonę stron i anglojęzycznych poradników które znalazłem w Google ale nie mogę znaleźć niczego, co spełniałoby moje oczekiwania.

Moja aplikacja zwraca dane w formie tekstu, które chciałbym wyświetlić w grze pełnoekranowej, a dokładniej w grach takich jak (CS:GO, League of Legends, Overwatch, etc.)
Dotychczas dowiedziałem się jedynie tyle, że aby to zrobić muszę użyć hook'a i podpiąć się pod proces gry. Każda z tych gier korzysta z innej wersji DirectX co nieco komplikuje moje poszukiwania, ale jeżeli jest ktoś, kto potrafi wskazać mi poradnik który krok po kroku przedstawi w jaki sposób podpiąć się pod dany proces i wyświetlić informacje lub podać prosty i przejrzysty kod źródłowy z którego będę mógł coś wywnioskować - będę na prawdę wdzięczny.

Ciekawym rozwiązaniem byłoby gdyby program mógł sam wykrywać aktywną aplikację pełnoekranową oraz jej wersję DirectX, ale najpierw chciałbym mieć coś na czym mógłbym bazować podczas wprowadzania tych funkcji.

Jeżeli zbyt chaotycznie opisałem swój problem, proszę o informację a postaram się to wytłumaczyć.

Pozdrawiam.

0

Na prawdę nikt nie wie jak się za to zabrać?

0

Ale czego nie wiesz, jak zalozyc hooka? Czy zeby sprawdzic jaka wersja directX jest uzywana?

0

Aktualnie chodzi mi o to jak podpiąć się przykładowo pod grę opartą na DirectX 9.

Szukam kogoś kto wyjaśni mi jak podpiąć się pod grę i wyświetlić w niej nawet przykładowe "Hello world". Jak już zrozumiem zasadę działania tego pod DX9 to będę kombinował z DX10 i DX11 oraz automatycznym wykrywaniem na jakiej wersji gra działa.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1