Witam wszystkich
Mam problem z kodem poniżej, otóż chcę go przerobić tak, aby w DialogResult.Yes: oprócz rysowanych czarnych lub w innym kolorze kwadratów rysował także białe (lub inny kolor to sobie przerobie pod ColorDialog, który pobierze kolor z SolidBrush). Z góry dziękuje za pomoc.
int czarne;
int biale;
SolidBrush pierwszy_kolor = new SolidBrush(Pierwszy_kolor_wzoru_btn.BackColor);
SolidBrush drugi_kolor = new SolidBrush(Drugi_kolor_wzoru_btn.BackColor);
// int sz = Math.Min(formaa1.pictureBox1.ClientSize.Width, formaa1.pictureBox1.ClientSize.Height) / 8;
if (checkBox_liczba_pol.Checked == true)
{
czarne = Math.Min(formaa1.bitmapa_główna.Width, formaa1.bitmapa_główna.Height) / Convert.ToInt32(liczba_pol_txt.Text);
}
else
{
czarne = Math.Max(formaa1.bitmapa_główna.Width, formaa1.bitmapa_główna.Height) / 8;
}
biale = 2 * czarne;
DialogResult rezultat = MessageBox.Show("Czy chcesz modyfikować kolory", "Program", MessageBoxButtons.YesNo, MessageBoxIcon.Question);
switch (rezultat)
{
case DialogResult.Yes:
formaa1.g.FillRectangle(drugi_kolor, formaa1.bitmapa_główna.Width, formaa1.bitmapa_główna.Height, czarne * 8, czarne * 8);
for (int x = 0; x < formaa1.bitmapa_główna.Width; x++)
{
for (int y = 0; y < formaa1.bitmapa_główna.Height; y++)
{
formaa1.g.FillRectangle(pierwszy_kolor, x * biale, y * biale, czarne, czarne);
formaa1.g.FillRectangle(pierwszy_kolor, x * biale + czarne, y * biale + czarne, czarne, czarne);
}
}
break;
case DialogResult.No:
// formaa1.g.FillRectangle(Brushes.White, 0, 0, sz * 8, sz * 8);
formaa1.g.FillRectangle(Brushes.White, formaa1.bitmapa_główna.Width, formaa1.bitmapa_główna.Height, czarne * 8, czarne * 8);
for (int x = 0; x < formaa1.bitmapa_główna.Width; x++)
{
for (int y = 0; y < formaa1.bitmapa_główna.Height; y++)
{
formaa1.g.FillRectangle(Brushes.Black, x * biale, y * biale, czarne, czarne);
formaa1.g.FillRectangle(Brushes.Black, x * biale + czarne, y * biale + czarne, czarne, czarne);
}
}
formaa1.pictureBox1.Image = formaa1.bitmapa_główna;
break;
}
A i jeszcze jedno kod obsługuje kliknięcie przycisku.