Wziąłem się za pisanie gry w MonoGame. Napotkałem niestety problem... Po załadowaniu tekstur po pewnym czasie próbuję je wyładować, ale mimo wykonywania metody .Dispose() pamięć nie znika... więcej, jeżeli wykonam zamieszczony kod w pętli to zajęta pamięć ciągle rośnie, wie ktoś jak to rozwiązać?

.NET: Framework 4
MonoGame: 3.4
Visual Studio 2015
Projekt: Windows DirectX

 
if (Keyboard.GetState().IsKeyDown(Keys.Space))
            {
                Texture2D BorderHorizontal;
                Texture2D BorderVertical;
                Texture2D Corner;
                Texture2D Fill;

                var patch = "Content/Styles/Simple/SIMPLE";

                using (Stream reader = File.OpenRead(patch + "_BH.png"))
                {
                    BorderHorizontal = Texture2D.FromStream(GraphicsDevice, reader);
                    reader.Dispose();
                }
                using (Stream reader = File.OpenRead(patch + "_BV.png"))
                {
                    BorderVertical = Texture2D.FromStream(GraphicsDevice, reader);
                    reader.Dispose();
                }
                using (Stream reader = File.OpenRead(patch + "_C.png"))
                {
                    Corner = Texture2D.FromStream(GraphicsDevice, reader);
                    reader.Dispose();
                }
                using (Stream reader = File.OpenRead(patch + "_F.png"))
                {
                    Fill = Texture2D.FromStream(GraphicsDevice, reader);
                    reader.Dispose();
                }

                 BorderHorizontal.Dispose();
                 BorderVertical.Dispose();
                 Corner.Dispose();
                 Fill.Dispose();

                 GC.Collect();
            }