Random Text na Float

0

Cześć wszystkim,

    
List<string> firstNames = new List<string>();
firstNames.Add("2.332621602E-38f");
firstNames.Add("2.332657336E-38f");
firstNames.Add("2.332621602E-38f");
firstNames.Add("2.337213377E-38f");

Random randNum = new Random();
int aRandomPos = randNum.Next(firstNames.Count - 1);
string currName = firstNames[aRandomPos];

WriteProcessMemory(proc, 11111111, ?, 4, out trash);

Próbuję zrobić tak by wartości przepisane do listy wpisywały się w kolejności losowej do WriteProcessMemory
Problem w tym że ma to być w formie Float, jest problem z przekowertowaniem.

W jaki sposób można inaczej rozwiązać ten problem?
Można w inny sposób przepisać do float powyższe wartości w sposób losowy?

1

A po co te stringi?

var someNumbers = new List<float>() { 2.332621602E-38f, 2.332657336E-38f, 2.332621602E-38f, 2.337213377E-38f };

Źle używasz Random. Częste tworzenie Random może spowodować zwracanie tych samych liczb. Najlepiej używaj jednej statycznej instancji klasy Random (per klasa).

0

Teraz to ma jakiś sens;

Ale pokazuje mi błąd:

var someNumbers = new List<float>() { 2.332621602E-38f, 2.332657336E-38f, 2.332621602E-38f, 2.337213377E-38f };

var zmieniłem na float i przepisałem do WriteConsole

Wyrzuciło mi błąd:

Cannot implicitly convert type 'System.Collections.Generic.List<float>' to 'float'

0

no i jak liste obiektow typu float chcesz zapisac do zmiennej float? Jaka liczbe ma zwierac? Pierwsza? Druga? moze ostatnia?

1

JAKI BŁĄD? Błędy mają treść, wklej ją.

Potem zrobiłeś float someNumbers = new List<float>() - wciskasz skrzynkę z butelkami do otworu na butelki.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1