Chciałbym żeby po załadowaniu się sceny końcowej program automatycznie robił screenshota i zapisywał go do folderu(jeśli folder nie istnieje to powinien zostać stworzony przez program).
Jak mogę to zrobic??
A z czym dokładnie problem?
Szczerze to nawet nie wiem od czego zacząć , jak to napisac...
To znalazlem gdzies w internecie
string folderPath = "C:/screenshots/"; // to jest dla mnie w miare jasne
string fileName = "filename";
if(!System.IO.Directory.Exists(folderPath)) // to tez , jak nie istnieje to jest tworzona nowa sciezka
System.IO.Directory.CreateDirectory(folderPath);
File.WriteAllBytes(Application.dataPath + "/../Photo-" + count + ".jpg", bytes); // ale tu? nie za bardzo...
no a poza tym tu nigdzie nie ma napisane zeby to sie dzialo po zrobieniu screenshota, ktory zreszta ma sie robic sam , po zaladowaniu sceny
no a poza tym tu nigdzie nie ma napisane zeby to sie dzialo po zrobieniu screenshota, ktory zreszta ma sie robic sam , po zaladowaniu sceny
No to po załadowaniu sceny zrób screenshot(minuta szukania w google jak to zrobić) i zapisz go do określonej lokalizacji(następna minuta).
screenshot ma sie sam robic ;P
To masz zamiar nie pisać tego w kodzie? -.-
chce napisac kod ktory sam bedzie cykal ss
znalazlem to
http://docs.unity3d.com/ScriptReference/Application.CaptureScreenshot.html
takze problem chyba z glowy
Dziwi mnie tylko, że autorowi ciężko było wpisać w google frazę "screenshot unity" w ogóle ludzie od czegoś jest ta dokumentacja, nie?