Witam. Próbuję nauczyć się c#. Pierwszym zadaniem jakie postanowiłem wykonać jest przeniesienie małej gierki z C++ do C#. Problem pojawia się gdy deklaruję obiekt w funkcji Main i chcę się do niego odnieść w innej funkcji.
W C++ udało mi się to osiągnąć tworząc obiekt od razu po zadeklarowania klasy, dzięki czemu możliwe było stworzenie w innej klasie metody, która odnosiła się do obiektu tego obiektu:
void atakWilk() {
cout << " " << endl;
double a = wilk1.podajstrike();
double b = gracz.obrazenia(a);
cout << "Wilk zadal Ci atak o sile rownej " << a << "." << endl;
if (gracz.podajHP() > 0) {
cout << "Pozostalo Ci " << b << " punktow zycia." << endl;
}
else cout << gracz.podajImie() << " nie żyje." << endl << "Ilosc zabitych istot: " << gracz.podajlicznik() << endl;
};