Potrzebuję zrobić program który im więcej punktów w jakimś obszarze będzie miał tym większe koło będzie wyrysowywane. Posiadam listę współrzędnych punktów, posiadam również minimalne i maksymalne współrzędne mojego okna( program robię w WinForms). No i wymyśliłem że podzielę tą moją formę na 100 jakby podform( prostokątów) i w zależności czy jakiś punkt będzie się znajdował w tym małym obszarze, to będę zwiększał licznik w tablicy 100 elementów. Na koniec jakiś switch i im więcej punktów w danym obszarze tym większe koło wyrzucę na ekran. No i problem jest taki że nie wszystkie punkty są uwzględnianie, nie mogę dojść dlaczego tak się dzieje. Może ktoś poratuje, albo podrzuci inny pomysł jak takie coś zrealizować ?
Tutaj wspomniany kod:
bool isFound;
int[,] tab = new int[10, 10];
double widthX, widthY;
double X, Y;
widthX = (max.X - min.X) / 10.0;
widthY = (max.Y - min.Y) / 10.0;
X = min.X;
Y = min.Y;
foreach (Position eye in data)
{
isFound = false;
for (int i = 0; i < 10; i++)
{
X = min.X;
for (int j = 0; j < 10; j++)
{
if ((eye.X >= X && eye.X < X + widthX) && (eye.Y >= Y && eye.Y < Y + widthY))
{
tab[i, j] += 1;
isFound = true;
}
X += widthX;
}
if (isFound) break;
Y += widthY;
}
}