using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
class Stos
{
int [] tablica;
int rozmiar;
int licznik;
public void Init(int liczba)
{
licznik = 0;
this.rozmiar = liczba;
tablica = new int[liczba];
}
public bool Full()
{
return licznik == rozmiar;
}
public bool Empty()
{
return licznik == 0;
}
public void Push(int liczba)
{
if(licznik < rozmiar)
{
tablica[licznik] = liczba;
}
}
public int Top()
{
if(Convert.ToBoolean(licznik))
{
return tablica[licznik - 1];
}
else
{
return 0;
}
}
public void Pop()
{
if(Convert.ToBoolean(licznik))
{
--licznik;
}
else
{
Console.WriteLine("Na stosie nie ma juz elementow");
}
}
public void Destroy()
{
}
}
namespace zadanie3
{
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
Stos s1 = new Stos();
Stos s2 = new Stos();
s1.Init(10);
s2.Init(10);
Console.WriteLine("Podawaj kolejne liczby ktora chcesz umiescic na stosie:");
for(int i = 0; i < 10; ++i)
{
int liczba;
liczba = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());
s1.Push(liczba);
}
for (int i = 0; i < 10; ++i)
{
s2.Push(s1.Top());
s1.Pop();
}
Console.WriteLine("Wypisanie zawartosci 2 stosu: ");
for (int i = 0; i < 10; ++i)
{
Console.WriteLine(s2.Top());
s2.Pop();
}
Console.ReadKey();
}
}
}
Może mógłby ktoś podpowiedzieć czemu później gdy chcę wyświetlić 2 stos pokazuję się, że nie ma elementów na stosie? Wydaję się, że implementacja jest dobra.