Witam,
Spotkałem się z bardzo dziwnym problemem mianowicie chciałem sczytać naciśnięty klawisz i następnie po sprawdzeniu czy jest to liczba wywołać odpowiedni klucz z Dictionary.
Zacząłem to robić tak:
Console.WriteLine("\n Wybierz swoją kartę...");
ConsoleKeyInfo ski1 = Console.ReadKey();
string nowy = ski1.KeyChar.ToString();
Console.WriteLine(nowy);
string nowy1 = nowy.Substring(0, 1);
int probanext = int.Parse(nowy1);
Console.WriteLine(probanext);
Console.ReadLine();
Wszystko jest fajnie pokazuje mi klawisz 1, 2,3,4 itd. gdy jednak za komentuje Console.WriteLine(nowy); czyli kod wygląda tak
Console.WriteLine("\n Wybierz swoją kartę...");
ConsoleKeyInfo ski1 = Console.ReadKey();
string nowy = ski1.KeyChar.ToString();
string nowy1 = nowy.Substring(0, 1);
int probanext = int.Parse(nowy1);
Console.WriteLine(probanext);
Console.ReadLine();
to dostaje 11,22,33,44 itd.
Może ktoś mi to wytłumaczyć, bo normalnie zgłupiałem jak to zobaczyłem