public class NOWA_FIGURA{
public int [][] Trojkaty_czerwone;
public int [][] Trojkaty_zielone;
public int [][] Trojkaty_niebieskie;
public string Nazwa_figury;
public NOWA_FIGURA(int [][] czerwone, int [][] zielone, int [][] niebieskie){
Trojkaty_czerwone = new int[czerwone.Length][];
Trojkaty_zielone = new int[zielone.Length][];
Trojkaty_niebieskie = new int[niebieskie.Length][];
for(int i = 0; i < czerwone.Length; i++){
Trojkaty_czerwone[i] = new int [2];
Trojkaty_czerwone[i][0] = czerwone[i][0];
Trojkaty_czerwone[i][1] = czerwone[i][1];
}
for(int i = 0; i < zielone.Length; i++){
Trojkaty_zielone[i] = new int [2];
Trojkaty_zielone[i][0] = zielone[i][0];
Trojkaty_zielone[i][1] = zielone[i][1];
}
for(int i = 0; i < niebieskie.Length; i++){
Trojkaty_niebieskie[i] = new int [2];
Trojkaty_niebieskie[i][0] = niebieskie[i][0];
Trojkaty_niebieskie[i][1] = niebieskie[i][1];
}
}
}
Witam. Czy mógłbym mając długą tablice w formie {{},{},...}
wstawic ją przy tworzeniu obiektu klasy powyżej jako parametr konstruktora?
public NOWA_FIGURA trojkat({{2,2},{1,1},{3,3}} , {{2,2},{1,1},{3,3}} , {{2,2},{1,1},{3,3}});
Nie bardzo chce mi to bowiem działać, natomiast jeżeli nie to przynajmniej czy nie dałoby się zrobic czegoś w stylu:
trojkat.Trojkaty_czerwone = new int{ {2,2},{1,1},{3,3}};
Zależy mi na użyciu {{},{},{},{}...} dziękuje