Witam,
myślałem o użyciu OpenGL, ponieważ potrzebuję wyświetlać plik 3D (zaimportowany jako raw lub stl) z możliwością przekręcania, przybliżania i przesuwania. Dodatkowo chciałbym mieć możliwość wczytania tekstur (prosty rendering) oraz animacji.
I teraz nie wiem czy podołam animacji tego typu (ale płynniejszej):
Wiem, że OpenGL wystarczy, ale może jest jakiś silnik na OpenGL lub DirectX, który miałby dodatkowo (niekoniecznie, ale mile widziane):
- import plików
- rendering
- animacja
- prosta obsługa wielkości (wiem, że OpenGL nie posiada czegoś takiego jak pixel czy milimetr. Wszystko trzeba samemu określić)
- fizyka (tj. PhysX)
- WAŻNE!!! potrzebuję to do grafiki wektorowej
Bardzo proszę o pomoc czy używać OpenGL (z którym na pewno będę mógł zintegrować PhysX), czy może jest jakiś wyższego poziomu silnik?
Będę pisał w C#.