Silnik graficzny do wyświetlania obiektów 3D

Odpowiedz Nowy wątek
2015-01-28 01:01
nowy12345
0

Witam,
myślałem o użyciu OpenGL, ponieważ potrzebuję wyświetlać plik 3D (zaimportowany jako raw lub stl) z możliwością przekręcania, przybliżania i przesuwania. Dodatkowo chciałbym mieć możliwość wczytania tekstur (prosty rendering) oraz animacji.

I teraz nie wiem czy podołam animacji tego typu (ale płynniejszej):
user image

Wiem, że OpenGL wystarczy, ale może jest jakiś silnik na OpenGL lub DirectX, który miałby dodatkowo (niekoniecznie, ale mile widziane):

  • import plików
  • rendering
  • animacja
  • prosta obsługa wielkości (wiem, że OpenGL nie posiada czegoś takiego jak pixel czy milimetr. Wszystko trzeba samemu określić)
  • fizyka (tj. PhysX)
  • WAŻNE!!! potrzebuję to do grafiki wektorowej

Bardzo proszę o pomoc czy używać OpenGL (z którym na pewno będę mógł zintegrować PhysX), czy może jest jakiś wyższego poziomu silnik?

Będę pisał w C#.

"wiem, że OpenGL nie posiada czegoś takiego jak pixel czy milimetr. Wszystko trzeba samemu określić" – OpenGL operuje na nieokreślonej jednostce miary. możesz sobie przyjąć konwencję że są to milimetry, metry, czy co tam chcesz. - Azarien 2015-01-28 10:48

Pozostało 580 znaków

2015-03-02 13:10
Zimny młotek
0

Hej witam,
Czy ktokolwiek odpowiedział na zadane przez Ciebie pytanie odnośnie wyświetlania obiektów 3D ?
Także jestem zainteresowany.

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0