Kinect SDK 1.8 "Funkcja nie jest obsługiwana przez tę wersję sprzętu"

Odpowiedz Nowy wątek
2014-12-19 19:13
0

Witam,
Mam do was pytanie dlaczego Aplikacja wyrzuca mi wyjątek?

Kod wygląda następująco:

    public partial class MainWindow : Window
    {
        KinectSensor czujnik;
        public MainWindow()
        {
            InitializeComponent();
        }
 
        void czujnik_AllFramesReady(object sender, AllFramesReadyEventArgs e)
        {
            using (ColorImageFrame colorFrame = e.OpenColorImageFrame())
            {
                if (colorFrame == null)
                    return;
 
                byte[] piksele = new byte[colorFrame.PixelDataLength];
                colorFrame.CopyPixelDataTo(piksele);
                int stride = colorFrame.Width * 4;
 
                 img_Wyswietl.Source = BitmapSource.Create( colorFrame.Width, colorFrame.Height, 96, 96, PixelFormats.Bgr32, null, piksele, stride);
            }
        }
 
        private void Window_Closing_1(object sender, System.ComponentModel.CancelEventArgs e)
        {
            try
            {
                czujnik.Stop();
            }
            catch (Exception)
            {
 
            }
        }
 
        private void Grid_Loaded_1(object sender, RoutedEventArgs e)
        {
 
        }
 
        private void Window_Loaded_1(object sender, RoutedEventArgs e)
        {
                czujnik = KinectSensor.KinectSensors[0];        
 
                if (this.czujnik.Status == KinectStatus.Connected)
                {
                    lbl_stan.Content = "Połączono pomyślnie!";
                    this.czujnik.ColorStream.Enable();
                    this.czujnik.DepthStream.Enable();
                    this.czujnik.SkeletonStream.Enable();
 
                    this.czujnik.DepthStream.Range = DepthRange.Near;
                    this.czujnik.SkeletonStream.EnableTrackingInNearRange = true;
                    this.czujnik.SkeletonStream.TrackingMode = SkeletonTrackingMode.Seated;
 
                    this.czujnik.AllFramesReady +=new EventHandler<AllFramesReadyEventArgs>(czujnik_AllFramesReady);
                    czujnik.Start(); 
                }
        }
    }
}

Linia z wyjątkiem:

czujnik.Start(); 

Treść: The feature is not supported by this version of the hardware.

Przy aplikacji korzystam głównie z technologii "Kinect SDK 1.8", natomiast system operacyjny na jakim pracuję to Windows 8.1. Urządzenie mam podłączone do komputera za pomocą przejściówki. Liczę na dobre rady i pozdrawiam.


Przyjmę zlecenia / projekty do wykonania w c#. Zainteresowanych zapraszam do konwersacji na PW.

Pozostało 580 znaków

2014-12-19 19:52
0

Problem rozwiązany.

Dla ciekawskich zmieniłem:

this.czujnik.DepthStream.Range = DepthRange.Near;

na

this.czujnik.DepthStream.Range = DepthRange.Default;

Przyjmę zlecenia / projekty do wykonania w c#. Zainteresowanych zapraszam do konwersacji na PW.

Pozostało 580 znaków

2014-12-20 08:10
1

DepthRange.Near obsługiwane jest tylko przez Kinect for Windows.

Doczytałem na MSDN'ie ;) - wojas666 2014-12-20 22:26

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0