Witam, mój problem polega na przypisaniu właściwości A do właściwości B.
Mam następujące konstruktory:
public Prostokat(double a, double b, double c)
{
a = A;
b = B;
c = C;
}
public Prostokat(double a, double c)
{
a = A;
b = A;
c = C;
}
Oraz Metody odpowiedzialne za przekazywanie parametrów:
public void Wyswietl()
{
try
{
double c = int.Parse(FC.Text);
double a = int.Parse(FA.Text);
double b = int.Parse(FB.Text);
Prostokat p = new Prostokat(a, b, c);
p.A = a;
p.B = b;
p.C = c;
FWynik.Text = "a * b * c = " + p.A.ToString() + " * " + p.B.ToString() + " * " + p.C.ToString() + " = " + p.Objetosc.ToString();
FWysA.Text = "= " + p.A.ToString() + "cm";
FWysB.Text = "= " + p.B.ToString() + "cm";
FWysC.Text = "= " + p.C.ToString() + "cm";
FFigura.Text = Prostokat.Krawedz.Prostopadloscian.ToString();
}
catch (Exception)
{
MessageBox.Show("Wprowadź Poprawne wartości! !", "Błąd 2!");
}
}
public void WyswietlDwa()
{
try
{
double a = int.Parse(FA.Text);
double c = int.Parse(FC.Text);
Prostokat p1 = new Prostokat(a, c);
p1.A = a;
p1.C = c;
FWynik.Text = "a * b * c = " + p1.A.ToString() + " * " + p1.B.ToString() + " * " + p1.C.ToString() + " = " + p1.Objetosc.ToString();
FWysA.Text = "= " + p1.A.ToString() + "cm";
FWysB.Text = "= " + p1.B.ToString() + "cm";
FWysC.Text = "= " + p1.C.ToString() + "cm";
FFigura.Text = Prostokat.Krawedz.Prostopadloscian.ToString();
}
Pierwsza metoda działa bez zarzutu, natomiast druga przypisuje do właściwości B "0". Wiem że mógłbym dodać p1.B = p1.A. Tylko jaki by był sens tworzenia tego konstruktora.