Pisanie "Uchwytu" pod kontrolke

0

Witam,mam taki oto kod Kontrolki:

using System.Windows.Forms;
using System.Drawing;


namespace MyGame1
{
    public sealed class RenderingControl : UserControl
    {
         /// <summary>
        /// Init
        /// </summary>
        public RenderingControl()
        {
            // Set Style
            SetStyle(ControlStyles.AllPaintingInWmPaint | ControlStyles.Opaque | ControlStyles.UserPaint, true);
            UpdateStyles();
        }

        /// <summary>
        /// Init
        /// </summary>
        /// <param name="size">Rendering control size</param>
        public RenderingControl(Size size)
        {
            // Set Style
            SetStyle(ControlStyles.AllPaintingInWmPaint | ControlStyles.Opaque | ControlStyles.UserPaint, true);
            UpdateStyles();

            // Set size
            Size = size;
        }

        /// <summary>
        /// Paints the background of the control
        /// </summary>
        /// <param name="e">W</param>
        protected override void OnPaintBackground(PaintEventArgs e)
        {
            // Do not paint background
        }
    }
}
 

Podobno jest potrzebny do zrobienia kontrolki okna SharpDX w oknie WFA,czytałem,że aby działało poprawnie trzeba zrobić jakiś "uchwyt" do klasy Device.Szukałem w googlach informacji na temat tych całych uchwytów ale dalej nie wiem jak to zrobić żeby naprawić mój problem.Wie ktoś jak to zrobić ?

0

Podobno jest potrzebny do zrobienia kontrolki okna SharpDX w oknie WFA,czytałem,że aby działało poprawnie trzeba zrobić jakiś "uchwyt" do klasy Device
Daj linka.

0

Zobacz jak inni to robią pierwsze z brzegu są tam przykłady tworzenia np: SharpDX.Direct3D11.Device.Create...

https://github.com/axefrog/game-dev-learning
https://github.com/r2d2rigo/MyFirstSharpDX
https://github.com/sharpdx/SharpDX-Samples

0

Chodzi mi tak ogólnie o to,żeby była sobie jakaś tam kontrolka i ona by dziedziczyła po paru innych klasach i wchodziłbym w kod tej kontrolki i pisałbym

spriteBatch.Draw(...);
 

I to by sie wyświetlało w części WinFormsa,tak umiałem zrobić w XNA,niestety w SharpDX to nie działa

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1