Witam,tworzę sobie właśnie grę w stylu angry birds z tego poradnika http://unity3d.com/learn/tutorials/modules/beginner/live-training-archive/making-angry-birds-style-game-pt2

Ale napotykam pewne problemy,ponieważ w 22 minucie gdy meteor wychodzi poza kwadrat to powinno się wszystko zresetować,ale tak sie nie dzieje.
Poniżej zamieszczam skrypt na Resetowanie

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class Resettter : MonoBehaviour {
	public Rigidbody2D projectile;
	public float resetSpeed = 0.025f;
	private float resetSpeedSqr;
	private SpringJoint2D spring;
	// Use this for initialization
	void Start () {
		resetSpeedSqr = resetSpeed * resetSpeed;
		spring = projectile.GetComponent<SpringJoint2D> ();
	}
	
	// Update is called once per frame
	void Update () {
	  if (Input.GetKeyDown (KeyCode.R)) 
		{
			Reset();
		}
		if (spring == null && projectile.velocity.sqrMagnitude < resetSpeedSqr) 
		{
			Reset();
		}
	}
	void OnTriggerExit2D(Collider2D other)
	{
		if (other.rigidbody == projectile) 
		{
			Reset();
		}
	}
	void Reset()
	{
		Application.LoadLevel (Application.loadedLevel);
	}
}