XNA i dodawanie zdjęcia

0

Witam,zacząłem od podstaw programowania z XNA,ale natrafiłem na kolejny błąd.

 public class SplashScreen : GameScreen
    {
        Texture2D image;
        string path;
        public override void LoadContent()
        {
            base.LoadContent();
            path = "SplashScreen/image";
            image = content.Load<Texture2D>(path);
        }
        public override void UnloadContent()
        {
            base.UnloadContent();
        }
        public override void Update(GameTime gameTime)
        {
            base.Update(gameTime);
        }
        public override void Draw(SpriteBatch spriteBatch)
        {
            spriteBatch.Draw(image, Vector2.Zero, Color.White);
            
        }
    }

Przy kompilacji zdjęcie się nie wyświetla a ja otrzymuję błąd o treści:
"Could not load SplashScreen/image asset as a non-content file!"

0

Dodałeś plik do projektu?

0
path = @"SplashScreen/image";
2

O ile plik "image" jest w poprawnym formacie to zapewne błędna jest ścieżka.

spartanPAGE napisał(a):
path = @"SplashScreen/image";

A może tak. ;)

 path = @"SplashScreen\image";

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1