pisze program, który jednocześnie odbiera i wysyła dane, nawet już działa, chce jeszcze tylko, żeby program potrafił rozpoznać kiedy druga strona również się połączy
wrzucam tworzenie socketa i funkcje startującą połączenie
sck = new Socket(AddressFamily.InterNetwork, SocketType.Dgram, ProtocolType.Udp);
sck.SetSocketOption(SocketOptionLevel.Socket, SocketOptionName.ReuseAddress, true);
public void start()
{
epLocal = new IPEndPoint(ip1, port1);
sck.Bind(epLocal);
epRemote = new IPEndPoint(ip2, port2);
sck.Connect(epRemote);
byte[] buffer = new byte[1500];
sck.BeginReceiveFrom(buffer, 0, buffer.Length, SocketFlags.None, ref epRemote, new AsyncCallback(czytaj), buffer);
}
jeśli teraz zastartujemy połączenie (a druga strona tego nie zrobi) i wyślemy jakieś dane to wywala błąd "Istniejące połączenie zostało gwałtownie zamknięte przez zdalnego hosta" a chce żeby jakimś sposobem dowiedzieć się czy druga strona jest już w stanie odbierać dane