mam do przesuwania dość duże bmpy w formacie 32b wys96pix szer od 10000 do 50000pixeli
chodzi o to żeby je przesuwać w 4 kawałkach po określonym polu np tak
private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{
imageSuper = new Bitmap("temp.bmp");
totalW = imageSuper.Width;
}
private void PanelPaint(object sender, PaintEventArgs e)
{//totalW to szer obrazka
Bitmap buffer = new Bitmap(this.Width, this.Height);//1152x384
using (Graphics g = this.panel1.CreateGraphics())
{
for (int i = 0; i < totalW; i++)
{
g.DrawImage(imageSuper, 1152 - totalW + i, 288);
g.DrawImage(imageSuper, 2304 - totalW + i, 192);
g.DrawImage(imageSuper, 3456 - totalW + i, 96);
g.DrawImage(imageSuper, 4608 - totalW + i, 0);
if (i > totalW - 4608) { g.DrawImage(imageSuper, -2 * totalW + 4608 + i, 0); }
if (i > totalW - 3456) { g.DrawImage(imageSuper, -2 * totalW + 3456 + i, 96); }
if (i > totalW - 2304) { g.DrawImage(imageSuper, -2 * totalW + 2304 + i, 192); }
if (i > totalW - 1152) { g.DrawImage(imageSuper, -2 * totalW + 1152 + i, 288); }
// g.Save();
Thread.Sleep(10);
}
}
}
Problem w tym że jest to stanowczo za wolne
kombinuje od pewnego czasu nawet z dx i xna ale tam są ograniczenia co do wielkości obrazów
a tak poza tym to jak to wrzucić do osobnego wątku żeby mi głównego nie zajmowało