Witam
Otóz tworze sobie pokera z mozliwoscia gry przez siec i spotkalem sie z problemem ze wysylam serwerem 11 wiadomosci przez BinaryWriter a u klienta odbieram te 11 wiadomosci przez BinaryReader. Kiedy chce przeslac 12nasta wiadomosc program sie sypie tzn klient zawiesza sie czekajac na kolejna wiadomosc z serwera.
Kod serwera :
for (int i = 0; i < 9; i++)
{
w.Write(K.Karty[i].Nazwa);
}
w.Write(Serwer_WyslijNazweGracza());
w.Write(Serwer_WyslijKaseGracza());
w.Write(Rozgrywka_Stawka); // tu pojawia sie blad
ustal = true; // sluzy by ustawic nazwe graczy oraz stawke
kod Klienta:
for (int i = 0; i < 9; i++)
{
tekst = r.ReadString();
Odczytaj = true; // sluzy by odswiezyc dane
K.Nadaj_Obrazek_Kartom(i, tekst);
}
tekst = r.ReadString();
Gracze[1].Nazwa = tekst;
tekst = r.ReadString();
Gracze[0].Kasa = Gracze[1].Kasa = Convert.ToInt32(tekst);
tekst = r.ReadString(); // tu pojawia sie potem blad
Rozgrywka_Stawka = Convert.ToInt32(tekst);
ustal = true;
kiedy wyrzucam ostatnie wyslanie i odbieranie program dziala a gdy dodam cokolwiek leży.. Nie znam sie na aplikacjach tego typu wiec prosze o pomoc :D