Witam
Otóz tworze sobie pokera z mozliwoscia gry przez siec i spotkalem sie z problemem ze wysylam serwerem 11 wiadomosci przez BinaryWriter a u klienta odbieram te 11 wiadomosci przez BinaryReader. Kiedy chce przeslac 12nasta wiadomosc program sie sypie tzn klient zawiesza sie czekajac na kolejna wiadomosc z serwera.
Kod serwera :

for (int i = 0; i < 9; i++)
                {
                    w.Write(K.Karty[i].Nazwa);
                }
                w.Write(Serwer_WyslijNazweGracza());
                w.Write(Serwer_WyslijKaseGracza());

                w.Write(Rozgrywka_Stawka); // tu pojawia sie blad
                ustal = true; // sluzy by ustawic nazwe graczy oraz stawke 

kod Klienta:

 for (int i = 0; i < 9; i++)
                {
                    tekst = r.ReadString();
                    Odczytaj = true;  // sluzy by odswiezyc dane 
                    K.Nadaj_Obrazek_Kartom(i, tekst);  
                }
                tekst = r.ReadString();
                Gracze[1].Nazwa = tekst;
                tekst = r.ReadString();
                Gracze[0].Kasa = Gracze[1].Kasa = Convert.ToInt32(tekst);

                tekst = r.ReadString(); // tu pojawia sie potem blad
                Rozgrywka_Stawka = Convert.ToInt32(tekst);
                ustal = true;

kiedy wyrzucam ostatnie wyslanie i odbieranie program dziala a gdy dodam cokolwiek leży.. Nie znam sie na aplikacjach tego typu wiec prosze o pomoc :D