Cześć.

W mojej aplikacji korzystam z ColorMatrix.
Wszystko fajnie, lecz chciałbym nieco przyśpieszyć proces malowania.
Kod:

NewGraphics.DrawImage(OriginalImage,
                new System.Drawing.Rectangle(0, 0, OriginalImage.Width, OriginalImage.Height),
                0, 0, OriginalImage.Width, OriginalImage.Height, GraphicsUnit.Pixel, Attributes);

Zmienna Attributes jest typu ImageAttributes
Proces ten trwa nieco za długo. Przy pierwszym uruchomieniu 2847778 nanosekund czyli 284 milisekund, zaś za kolejnym razem czas spada do 0839919 czyli 83 milisekund.

Przy oczywiście moim obrazku około 3 miliony pikseli.
Chciałbym aby ten czas spadł do około 60 milisekund za pierwszym razem oraz do około 30 milisekund za kolejnymi razami.

Chciałbym uzyskać taki skok wydajnościowy gdyż mam inny sposób malowania bitmap, jednak wyczytałem, że ColorMatrix jest niby szybki. Jak na razie to za szybki on nie jest :)

Znacie inny sposób wykorzystania colorMatrix albo w jaki sposób wykorzystać go tak jak ja? Tylko, że szybciej?