Kilka gier XNA w jednym projekcie.

0

Witam, mam napisane 5 gier w XNA. Jednak w tym momencie są one jako różne pliki exe. A chciałbym zrobić tak że będą się one zmieniać co pewien interval czasowy. Więc wpadłem na pomysł że zrobię je w jednym projekcie (jako oddzielne klasy) i po prostu będę je uruchamiał. Ale jak to zrobić w XNA? W WPF taka sprawa była by prosta. Jednak w XNA nie mam pojęcia jak do tego podejść? Za każdym razem uruchamiać game1.run, game2.run ... gameN.run po jakimś czasie? Ale to otworzą się za każdym razem w nowym oknie. A ja chciałbym to zrobić w jednym okienku :) i najlepiej jeszcze z jakimś efektem przejścia między grami :) Jakiś pomysł i pomoc?

Z góry dzięki :)

0

Nie bardzo rozumiem problem. Wyobraź sobie że gra jest jedna, o zmieniającej się grafice i zasadach co ustalony czas.

0

A nie możesz w WPF stworzyć launchera który by odpalał kolejne gry zapisane jako skompilowane projekty ? Może on być jako aplikacja nie posiadająca okna i bez ikonki na taskbarze windowsa.

0

No właśnie nie za bardzo mogę uruchamiać w kółko pliki exe bo będzie widać że się uruchamia program. A tu chodzi o to że mam parę gier napisanych w xna. I chciałbym je przełączać też w xna.

Mały przykład na WPF:

W wpf mamy np panele. Mogę stworzyć sobie kilka paneli w których będę miał inny obrazek. I teraz wystarczy że ukryje jeden panel i pokaże drugi (wszystko z efektem FadeIn i FadeOut) i już mamy ładną przeglądarkę zdjęć. (wiem można to samo zrobić na Image itp ale chodzi o to że do panelu mogę upchnąć wszystko, buttony, inne panel, kontenery itp).

To samo chciałbym uzyskać w xna z grami.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1