Witam,

Tworze program dzięki któremu będe mógł wybierać model 3d i wyświetlał go na ekranie za pomocą xna
Stworzyłem coś takiego:
1. wczytywanie modelu w Form1

 public void wczytajModelToolStripMenuItem_Click_1(object sender, EventArgs e)
        {
           OpenFileDialog fileDialog = new OpenFileDialog();                

            fileDialog.Title = "Load Model";

            fileDialog.Filter = "Model Files (*.fbx;*.x)|*.fbx;*.x|" +
                                "FBX Files (*.fbx)|*.fbx|" +
                                "X Files (*.x)|*.x|" +
                                "All Files (*.*)|*.*";
            Form1 form = new Form1();
            Game1 game = new Game1(form);

            if (fileDialog.ShowDialog() == DialogResult.OK)
            {            
                nazwa = fileDialog.FileName;                              
            }

        } 

2. Odczyt adresu z form1 i wczytanie go jako model

protected override void Draw(GameTime gameTime)
        {
            GraphicsDevice.Clear(Color.Black);
            Form1 form = new Form1();
            name = form.nazwa;            
            if (name != "")
            {
                spriteBatch.Begin();
                model = Content.Load<Model>(name);
                DrawModel(model, world, view, projection);
                spriteBatch.End();
            }

            base.Draw(gameTime);
        }

Problem polega na tym że gdy wybiore interesujący mnie model i wczytam go to jego adres nie jest widoczny w drugiej klasie z XNA.

Byłbym wdzięczny za pomoc!
Pozdrawiam