Mam napisany serwer oraz klient udp w c#. Problem jest w tym, że u mnie wszystko działa, a gdy stawiam serwer na innej maszynie - już nie.

Tutaj kawałek kodu serwera(Serwer wysyła również zapytania do bazy danych, ale wątpię żeby w tym miejscu pojawił się jakiś problem.):

static UdpClient listr;
        static void Main(string[] args)
        {
            string content = "";
            SqlConnection connection = null;
            string connectionString = "xxx";
            connection = new SqlConnection(connectionString);
            connection.Open();
            listr = new UdpClient(new IPEndPoint(IPAddress.Any, 6769));

            while (true)
            {
                IPEndPoint sender = null;
                byte[] data = listr.Receive(ref sender);
                string msg = ASCIIEncoding.ASCII.GetString(data);
                msg = msg.Remove(0,1);
                switch (data[0])
                {
                    case 1:
                        SqlCommand command = new SqlCommand("SELECT password FROM users WHERE login LIKE '" +
                            msg.Substring(0, msg.IndexOf(':') ) + "'", connection);
                        SqlDataReader reader = command.ExecuteReader();
                        while (reader.Read())
                        {
                            for (int i = 0; i < reader.FieldCount; i++)
                            {
                                content += reader.GetValue(i);
                            }
                        }
                        reader.Close();

                        if (content == msg.Substring(msg.IndexOf(':') + 1,
                            msg.Length - (msg.IndexOf(':') + 1)))
                        {
                            byte[] byt = { 1 };
                            listr.Send(byt, 1, sender);
                        }
                        else
                        {
                            byte[] byt = { 0 };
                            listr.Send(byt, 1, sender);
                        }
                        
                    break;
                    default:
                        Console.WriteLine(data);
                    break;
                }
                content = "";
            }

            //connection.Dispose();
        }

A tutaj klienta:

                        UdpClient client = new UdpClient("xxx", 6769);
            IPEndPoint ip = null;

            byte[] msg = ASCIIEncoding.ASCII.GetBytes(" " + tBox1.Text + ":" + tBox2.Text);
            msg[0] = 1;

            client.Send(msg, msg.Length);
            byte[]data = client.Receive(ref ip);
            if (data[0] != 1)
            {
                //
            }

Ogółem serwer ma za zadanie odebrać zapytanie od klienta, następnie je skonsultować z bazą i odpowiedzieć.

Gdzie leży problem?