Generowanie świata

0

Mam taki kod na generowanie świata:

int rand = Random(25, 35);
for (int x = 0; x < 10; x++)
            {
                generatedWorld += rand.ToString() + "\n";
                if (Random(0, 1) == 0)
                {
                    if (rand < 60)
                    {
                        rand = rand + Random(0, 1);
                    }
                }
                else
                {
                    if (rand > 0)
                    {
                        rand = rand - 1;
                    }
                }
            }

Ma to wyglądać tak:
Wybiera losową cyfrę z przedziału 25-35

  1. Ustawia cyfrę w zmiennej
  2. Losowo dodaje 1/nic nie zmienia/odejmuje 1 z poprzedniej liczby

I tak się powtarza 10 razy. Potem wpisuję to do pliku, aby mieć wynik i wychodzi...

26
26
26
26
26
26
26
26
26
26

A powinno być cośw stylu:

26
25
24
24
24
25
24
23
24
25

Co robię źle?

0

Co to za funkcja Random, skoro istnieje klasa Random i metoda Random.Next?

Widzę dwie możliwe przyczyny: albo w twojej funkcji Random() tworzysz za każdym razem obiekt klasy na nowo, albo to

Random(0, 1)

tak naprawdę losuje liczbę w zakresie 0...0, bo tak działa właśnie Random.Next...

0

Dokładnie, problem był w funkcji random dzięks

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1