Wymagane oprogramowanie do użytku programu w XNA

Odpowiedz Nowy wątek
abcde
2012-07-13 01:00
abcde
0

Czy aby używać gry napisanej z użyciem XNA potrzeba jakiegoś specjalnego oprogramowania?
W sensie czy użytkownik musi zainstalować dodatkowe oprogramowanie?

A drugie pytanie to czy da się zawszeć "Content" w jednym pliku bądź w pliku exe programu?

Pozostało 580 znaków

lukasgab
2012-07-13 01:03
lukasgab
1

XNA Game Studio

Pozostało 580 znaków

Rev
2012-07-13 01:44
Rev
Moderator

Rejestracja: 12 lat temu

Ostatnio: 3 dni temu

2

Potrzeba XNA Framework Redistributable.


Pozostało 580 znaków

abcde
2012-07-13 03:37
abcde
0
Rev napisał(a):

Potrzeba XNA Framework Redistributable.

Tak podejrzewałem że jednak będzie potrzebne, trochę szkoda, bo instalacja dodatkowych oprogramowań denerwuje użytkowników, a tu nie dość ze net frameworka (większość ludzi go ma ale zawsze) to potrzebny będzie tez xna :/

a zna ktoś odpowiedz na drugie pytanie?

da się zawszeć "Content" w jednym pliku bądź w pliku exe programu?

Pozostało 580 znaków

2012-07-13 08:21

Rejestracja: 9 lat temu

Ostatnio: 3 godziny temu

Lokalizacja: Zielona Góra/Poznań

0

XNA Game Studio umożliwia stworzenie instalki gry, jak będzie trzeba to dociągnie potrzebny stuff. Jesli dobrze pamiętam to wszystko (łącznie z Content) będzie w jednym pliku, o to Ci chodzi?

I użytkownik nawet nie wie że dzieje się coś więcej niż przy instalacji zwykłej gry. - msm 2012-07-13 11:09

Pozostało 580 znaków

abcde
2012-07-13 11:40
abcde
0
bolson napisał(a):

XNA Game Studio umożliwia stworzenie instalki gry, jak będzie trzeba to dociągnie potrzebny stuff. Jesli dobrze pamiętam to wszystko (łącznie z Content) będzie w jednym pliku, o to Ci chodzi?

Aha czyli mam rozumieć że w tej instalce można zawrzeć od razu oprogramowanie pod xna? Jeśli dobrze rozumiem to było by to idealne rozwiązanie ;p
Będę musiał poszukać czegoś na ten temat, ale jeśli macie już jakieś linki to będę wdzięczny za podanie, jednak jeśli nie to postaram się coś sam znaleźć.

Co do Content to pytanie czy po zainstalowaniu będzie on w jednym pliku bądź zawarty w pliku exe? Bo to że instalka będzie jednym plikiem to podejrzewam ale czy już po instalacji gra będzie zawierać folder Content?

Pozostało 580 znaków

abcde
2012-07-13 11:44
abcde
0

Wybaczcie za double post ale tera dopiero zauważyłem.
@Sarrus rozumiem że błąd cię może denerwować ale każdy je popełnia, jednak jeśli twoja wypowiedz nic nie wnosi to myślę że dobrze było by się powstrzymać :)

Jaka wypowiedź? Komentarz. Od tego właśnie są komentarze. Zresztą mnie to nie denerwuje. Uważam, że powinno się zwracać uwagę na tak rażące błędy ortograficzne, żebyś więcej takich błędów nie popełniał ;P - Sarrus 2012-07-14 10:58

Pozostało 580 znaków

2012-07-13 11:46

Rejestracja: 9 lat temu

Ostatnio: 3 godziny temu

Lokalizacja: Zielona Góra/Poznań

0

Na pewno jest opcja pobrania librarek podczas instalacji. Nie pamiętam czy można je dorzucić do paczki instalacyjnej tak żeby były dostępne "offline", musisz pogrzebać w opcjach podczas tworzenia instalatora. Ja Ci nie sprawdzę bo w pracy jestem.

Content będzie folderem ze skompilowanymi assetami. (ale też sobie nie dam ręki uciąć bo wieki już xna nie widziałem :) )

Pozostało 580 znaków

abcde
2012-07-13 12:18
abcde
0
bolson napisał(a):

Na pewno jest opcja pobrania librarek podczas instalacji. Nie pamiętam czy można je dorzucić do paczki instalacyjnej tak żeby były dostępne "offline", musisz pogrzebać w opcjach podczas tworzenia instalatora. Ja Ci nie sprawdzę bo w pracy jestem.

Content będzie folderem ze skompilowanymi assetami. (ale też sobie nie dam ręki uciąć bo wieki już xna nie widziałem :) )

Wiem że xna pakuje grafikę, dzięki itp do folderu Content ale pytam czy da się zrobić tak ale właśnie go nie było ;]
Chyba że o to ci chodzi tylko cie nie zrozumiałem xD

Pozostało 580 znaków

2012-07-13 12:23

Rejestracja: 9 lat temu

Ostatnio: 3 godziny temu

Lokalizacja: Zielona Góra/Poznań

0

Nie wiem czy XNA ma takiego ficzerka, szczerze. Zrób swój format pliku, przechowuj w nim assety binarnie i z głowy ;) ;)

Pozostało 580 znaków

abcde
2012-07-13 12:31
abcde
0
bolson napisał(a):

Nie wiem czy XNA ma takiego ficzerka, szczerze. Zrób swój format pliku, przechowuj w nim assety binarnie i z głowy ;) ;)

Morze i tak tylko że ja nie jestem tak obcykany i nie mam pojęcia jak to zrobić, nawet nie wiem co bym miał wpisać w google żeby znaleźć coś na ten temat :D

najpierw w google wpisz sobie słownik ortograficzny... rozumiem popełnić błąd w jakimś dziwnym wyrazie, ale w "może"... więcej szacunku dla języka i użytkowników. - byku_guzio 2012-07-13 13:23
więcej szacunku dla morza ;-) - Azarien 2012-07-13 14:34

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0