Unity 3D - 2 pytania.

0

Witam was,

Ostatnio zainteresowałem się silnikiem Unity 3d i wobec czego mam parę pytań do osób siedzących w temacie:

  1. Czy w edytorze jest możliwość tworzenia prostych powierzchni/kształtów i ich kolorowania, bez uciekania się do znajomości tworzenia grafiki trójwymiarowej - chodzi o to, czy umiejąc programować i znając fizykę dało by się napisać prostą grę w pingponga, bez trudności z renderowaniem, problemów z wyrysowaniem kształtów itd.
  2. Czy jest możliwe połączenie Unity 3d i aplikacji w .NET'cie, czyli np. menu mam w WPF, a część okna zajmuje gra/aplikacja U3d.

Będę wdzięczny za odpowiedź :)

0
  1. Masz przecież podstawowe bryły + możesz importować własne modele/textury. Wymodelowanie prostej rzeczy w Blenderze nie jest wgl trudne.
  2. Tego to nie wiem. Unity (tzn. projekt) jest wgl oddzielną aplikacją i wątpie, żeby to dało się jakoś sensownie połączyć.
0

ad1.
Można tworzyć własne obiekty z podawanych wierzchołków oraz połączeń między nimi,ale to się idzie zayebać już przy odrobinkę bardziej złożonych bryłach niż sześcian.

ad2.
Unity może renderować do okna,zatem teoretycznie masz możliwość znaleźć jego uchwyt i sparentować mu swoją aplikację.Ale jak to w praktyce wyjdzie to już sam musisz poeksperymentować.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1