MSM napisał(a)
Ogólnie schemat wygląda tak że wczytujesz z jakiegoś zewnętrznego, ustalonego pliku język wybrany ostatnio przez użytkownika i na podstawie tej wiedzy wczytujesz odpowiednie zasoby.
Ogólnie schemat wygląda tak, że najpierw w designerze ustawia się Formie właściwość Localizable
na true
, następnie wybiera Language
, a potem uzupełnia Text
dla kontrolek. I tak dalej, z każdym wybranym językiem, oprócz tego wypada też wypełnić dla języka "default". Nie trzeba się też zabawiać z użytkownikiem, bo .NET sprawdzi język ustawiony w systemie i automatycznie ustawi w aplikacji najlepiej dopasowany. Oczywiście można łatwo wymusić zmianę języka ustawiając właściwość Thread.CurrentCulture
.
IMO szukacie błędu u nowy'ego zamiast uwierzyć że ten dziwny podział jest faktycznie potrzebny.
Ja nie wierzę, bo jeśli ktoś nie potrafił znaleźć w necie tego, co przed chwilą opisałem ani dojść do tego metodą Monte-Carlo (kliknij-skompiluj-sprawdź czy się udało, bardzo popularna w środowiskach RAD), to znaczy, że jest najprawdopodobniej początkujący, gdzieś się pogubił i skomplikował sobie życie.
nowy napisał(a)
No właśnie, ale nie dostałem odpowiedzi na moje pytanie, czy da się podzielić na pliki *.exe w jednym projekcie. Chodzi mi o to, że mam 1 projekt, a kompiluje 5 plików *.exe z tego projektu.
Nie da się, jeden projekt = jeden plik wynikowy. Nie rozumiem tylko dlaczego robisz aż 10 tych plików *.exe. Na pewno każdy z nich musi być aplikacją z interfejsem użytkownika? Ile jest wszystkich formatek w tych projektach? Nie można tego podzielić jakoś tak, żeby był jeden *.exe i 9 bibliotek dll?