Witam! Próbuję napisać prostego klienta gadu na razie w konsoli, a potem na WinForms (może zostanę przy konsoli ;p). Problem mam taki, że nie działa mi jakby logowanie, zmiana statusu, wysyłanie wiadomości i odbieranie. Mój klient łączy się z serwerem i jest ok, potem się loguje i też jest niby wszystko ok, event LoginOK jest wywoływany i potem jak chcę wysłać wiadomość to nie dochodzi, odiberanie też nie, a nawet podobno nawet zalogowany nie jestem ;( Ktoś może poradzić coś na to? Kod:

        static Gadu gadu = new Gadu();
 
        static void ReceiveMessage(GaduPacketRecieveMessage message) //odbieranie wiadomości
        {
            Console.WriteLine("Wiadomość od [" + message.Sender + "]: " + message.Message);
        }
 
        static void MessageAck(GaduPacketMessageAck ack) // potwierdzenie wysłania
        {
            if (ack.Status == GaduPacketConstans.GG_ACK_BLOCKED)
                Console.WriteLine("Wiadomość zablokowana");
            else if (ack.Status == GaduPacketConstans.GG_ACK_DELIVERED)
                Console.WriteLine("Wiadomość dostarczona");
            else if (ack.Status == GaduPacketConstans.GG_ACK_QUEUED)
                Console.WriteLine("Wiadomość zakolejkowano");
            else if (ack.Status == GaduPacketConstans.GG_ACK_MBOXFULL)
                Console.WriteLine("Odbiorca ma pełną skrzynkę odbiorczą");
            else if (ack.Status == GaduPacketConstans.GG_ACK_NOT_DELIVERED)
                Console.WriteLine("Wiadomość nie dostarczona");
        }
 
        static void ReceivePacket(GaduPacketHeader header) // odbieranie pakietu
        {
            Console.WriteLine("Odebrano pakiet [size: " + header.getSize() + "]");
        }
 
        static void SentPacket(IGaduPacket packet) // wysyłanie pakietu
        {
            Console.WriteLine("Wysłano pakiet [size: " + packet.getSize() + "]");
        }
 
        static void LoginOK()
        {
            Console.WriteLine("Zalogowano");
            gadu.changeStatus(GaduPacketConstans.GG_STATUS_AVAIL_DESCR, "blablabla...");
            gadu.sendMessage(1234567, "działa to kurewstwo czy nie?!");
        }
 
        static void LoginFailed()
        {
            Console.WriteLine("Logowanie nie powiodło się");
        }
 
        static void Main(string[] args)
        {
            GaduServer server = new GaduServer("91.214.237.2", 8074); // próbowałem różne serwery, ale to samo ;/
            int uin;
            string password;
 
            gadu.Sender.OnPacketSent += new OnPacketSentHandler(SentPacket);
            gadu.Reciever.OnPacket += new OnPacketHandler(ReceivePacket);
            gadu.Reciever.OnLoginOK += new OnLoginOKHandler(LoginOK);
            gadu.Reciever.OnLoginFailed += new OnLoginFailedHandler(LoginFailed);
            gadu.Reciever.OnRecieveMessage += new OnRecieveMessageHandler(ReceiveMessage);
 
            Console.WriteLine("Łączenie z serwerem Gadu-Gadu... [" + server.Host + ", " + server.Port + "]");
            gadu.Connect(server); // łączenie z serwerem
            Console.WriteLine("Połączono");
            Console.WriteLine("Podaj numer GG i hasło:");
            uin = int.Parse(Console.ReadLine()); // numer
            password = Console.ReadLine(); // hasło
            gadu.Login(uin, password); // logowanie
            Console.WriteLine("Logowanie...");
            Console.Read();
 
            gadu.Logout();
            gadu.Disconnect();
            System.Threading.Thread.Sleep(1000);
        }

Dodam, że wszystko robię tak jak jest w poradniku dołączonym na stronce projektu ;/


<error>There was an error during loading user signature. Please try to reboot the Universe and check again.</error>