Przeciążanie operatorów + i -, same błędy..

0

Witam! Przy próbie przeciążenia operatora + (i analogicznie -) w ten sposób:

        static public GameObject operator +(GameObject item)
        {
            Add(item); //inna metoda do usuwania obiektu z listy
            return item;
        }

Dostaję błąd The parameter of a unary operator must be the containing type. Wiem, że zknociłem to przeciążanie i powinno być inaczej, szukałem w necie i w książkach i się pogubiłem, więc proszę o pomoc jak poprawnie przeciążyć te operatory.

0

Dzięki.
Jeszcze jedno, przeciążenie operatora musi zwracać koniecznie np. sumę? Bo moja funkcja Add nie zwraca niczego.

0
xeo545x39 napisał(a)

Dzięki.
Jeszcze jedno, przeciążenie operatora musi zwracać koniecznie np. sumę? Bo moja funkcja Add nie zwraca niczego.

Na czym polega to "dodawanie" w Twoim przypadku? Bo jeśli nie jest to operacja zwracająca wynik, to po kiego grzyba na siłę przeciążać operator?

Operatory przeciąża się gdy jest sens i potrzeba, a nie dlatego, że język na to pozwala.

0

W sumie tak i zrezygnowałem z nich ;P

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1