Przeciążanie operatorów + i -, same błędy..

Odpowiedz Nowy wątek
2011-08-07 16:41
0

Witam! Przy próbie przeciążenia operatora + (i analogicznie -) w ten sposób:

        static public GameObject operator +(GameObject item)
        {
            Add(item); //inna metoda do usuwania obiektu z listy
            return item;
        }

Dostaję błąd The parameter of a unary operator must be the containing type. Wiem, że zknociłem to przeciążanie i powinno być inaczej, szukałem w necie i w książkach i się pogubiłem, więc proszę o pomoc jak poprawnie przeciążyć te operatory.


<error>There was an error during loading user signature. Please try to reboot the Universe and check again.</error>

Pozostało 580 znaków

2011-08-07 16:45
aas
2011-08-07 18:00
0

Dzięki.
Jeszcze jedno, przeciążenie operatora musi zwracać koniecznie np. sumę? Bo moja funkcja Add nie zwraca niczego.


<error>There was an error during loading user signature. Please try to reboot the Universe and check again.</error>
edytowany 1x, ostatnio: xeo545x39, 2011-08-07 18:07

Pozostało 580 znaków

2011-08-07 21:44
0
xeo545x39 napisał(a)

Dzięki.
Jeszcze jedno, przeciążenie operatora musi zwracać koniecznie np. sumę? Bo moja funkcja Add nie zwraca niczego.

Na czym polega to "dodawanie" w Twoim przypadku? Bo jeśli nie jest to operacja zwracająca wynik, to po kiego grzyba na siłę przeciążać operator?

Operatory przeciąża się gdy jest sens i potrzeba, a nie dlatego, że język na to pozwala.


"HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING. DO YOU KNOW, THAT IN A UNIVERSE SO FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM."

Pozostało 580 znaków

2011-08-08 10:37
0

W sumie tak i zrezygnowałem z nich ;P


<error>There was an error during loading user signature. Please try to reboot the Universe and check again.</error>
No i chyba bardzo dobrze. - somekind 2011-08-08 19:23

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0