Heja Bracia
Piszę sobie w Unity Engine kod,który ma wyświetlać własny kursor.Cóż,działa on,jednakże kursor ten ma straszliwego laga :/
Wpadłem więc na pomysł,żeby zmieniać systemowy kursor od Windowsa na swój własny,bo ten rysowany jest bez opóźnień.
Dokopałem się do takiego czegoś:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.windows.input.mouse.overridecursor(v=VS.90).aspx
Niestety jest lipa,dostaję komunikat:
Assets/Code/MenuCode.cs(3,14): error CS0234: The type or namespace name Windows' does not exist in the namespace
System'. Are you missing an assembly reference?
Fakt,coś tam w msdnie piszą o "Assembly: PresentationCore (in PresentationCore.dll)",ale nie dokopałem się w projekcie,gdzie takie coś mogę doinkludować
Jak więc owego brakującego .dlla mam dodać?Z C# mam doświadczenie ledwie tygodniowe :/