Witam
Poszukuje darmowego rozwiązania umożliwiającego mi równoczesne odtwarzanie i buforowanie plików mp3. Znalazłem bibliotekę NAudio. Ale o ile jest taka możliwość nie potrafię wykorzystać jej w pełni, dzięki tej bibliotece potrafię odtwarzać plik który już jest cały pobrany. Potrzebuje rozwiązania które umożliwiało by odtwarzanie i buforowanie w locie. Oto kod który udało mi się uzyskać z pomocą biblioteki NAudio:
public static void PlayMp3FromUrl(string url)
{
using (Stream ms = new MemoryStream())
{
using (Stream stream = WebRequest.Create(url)
.GetResponse().GetResponseStream())
{
byte[] buffer = new byte[32768];
int read;
while ((read = stream.Read(buffer, 0, buffer.Length)) > 0)
{
ms.Write(buffer, 0, read);
}
}
ms.Position = 0;
using (WaveStream blockAlignedStream =
new BlockAlignReductionStream(
WaveFormatConversionStream.CreatePcmStream(
new Mp3FileReader(ms))))
{
using (WaveOut waveOut = new WaveOut(WaveCallbackInfo.FunctionCallback()))
{
waveOut.Init(blockAlignedStream);
waveOut.Play();
while (waveOut.PlaybackState == PlaybackState.Playing )
{
System.Threading.Thread.Sleep(100);
}
}
}
}
}
Proszę o pomoc, a jeśli przeoczyłem coś przeszukując internet google'm proszę o wyrozumiałość.