Witam

Poszukuje darmowego rozwiązania umożliwiającego mi równoczesne odtwarzanie i buforowanie plików mp3. Znalazłem bibliotekę NAudio. Ale o ile jest taka możliwość nie potrafię wykorzystać jej w pełni, dzięki tej bibliotece potrafię odtwarzać plik który już jest cały pobrany. Potrzebuje rozwiązania które umożliwiało by odtwarzanie i buforowanie w locie. Oto kod który udało mi się uzyskać z pomocą biblioteki NAudio:

     public static void PlayMp3FromUrl(string url)
    {
        using (Stream ms = new MemoryStream())
        {
            using (Stream stream = WebRequest.Create(url)
                .GetResponse().GetResponseStream())
            {
                byte[] buffer = new byte[32768];
                int read;
                while ((read = stream.Read(buffer, 0, buffer.Length)) > 0)
                {
                    ms.Write(buffer, 0, read);
                }
            }

            ms.Position = 0;
            using (WaveStream blockAlignedStream =
                new BlockAlignReductionStream(
                    WaveFormatConversionStream.CreatePcmStream(
                        new Mp3FileReader(ms))))
            {
                using (WaveOut waveOut = new WaveOut(WaveCallbackInfo.FunctionCallback()))
                {
                    waveOut.Init(blockAlignedStream);
                    waveOut.Play();                        
                    while (waveOut.PlaybackState == PlaybackState.Playing )                        
                    {
                        System.Threading.Thread.Sleep(100);
                    }
                }
            }
        }
    }

Proszę o pomoc, a jeśli przeoczyłem coś przeszukując internet google'm proszę o wyrozumiałość.