delegacje i eventy, różnica w wywołaniu

0

Panowie mam sobie delegate Feedback w klasie Clock i event ClockTick które chcę obsłużyć. W klasie która z tego wszystkiego korzysta zrobiłem sobie metodę:

 private void ClockTickHandler(TimeSpan time)
        {..}

która to zdarzenie obsługuje (nie wiem jak się to fachowo nazywa, jest zdarzeniem? nvm)

Wszystko cacy tylko w różnych źródłach widzę dwa sposoby "rejestracji" zdarzenia. Jedna to :

clock.ClockTick += ClockTickHandler; 

a druga to:

 clock.ClockTick += new Clock.Feedback(ClockTickHandler);

Ja nie widzę różnicy, obie działają tak samo dla mnie. Tak się składa że jestem ciekawski i chciałbym się dowiedzieć jaka jest różnica w tych wywołaniach.

0

niechcący pomyliłem działy. Temat dotyczy C#

0

"Fachowo" taka metoda nazywa się handler zdarzenia. :)

Różnicy nie ma żadnej, po prostu pierwszy sposób kompilator automatycznie zamienia na drugi. Jest to taki lukier składniowy dodany w C# 2.0. W pierwszej wersji C# trzeba było jawnie podawać typ delegata.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1