Dekompilacja zasobów

0

Witam,
Dzisiaj zacząłem lokalizować sobie dosyć sporą aplikację no i namęczyłem się ładnych parę godzin, gdyż pierwotnie pisałem w języku angielskim bez zamiaru lokalizowania. No i po przerobieniu kodu, napisaniu tłumaczenia skompilowałem program. Wszystkie stringi trzymam w zasobach. Odpaliłem- wszystko hula, polska i angielska wersja. W katalogu bin/debug pojawił się nowy folder- pl, a w nim skompilowany plik zasobu w postaci pliku DLL.
Jednak po pewnym czasie zauważyłem drobny, kosmetyczny błąd niezwiązany z zasobami (złe ustawienie textboxa na formie) zmieniłem to i znowu skompilowałem- wszystko hula.
Zacząłem dalej pracować nad aplikacją, pojawił się nowy MessageBox, więc przełączam na zasoby i dodaję nowego stringa. Ku mojemu zdziwieniu w nieskompilowanych plikach zasobów zarówno angielskiej (domyślnej) jak i polskiej wersji nie ma moich tłumaczeń oprócz tekstów na kontrolkach. Po prostu zniknęły. I tutaj nasuwa się pytanie- dlaczego tak się stało?
Aplikacji normalnie działa gdyż posiadam te zasoby skompilowane. Lecz chciałbym przetłumaczyć tę aplikację na jeszcze kilka innych języków, a kiedy nie mam wzoru będzie to co najmniej żmudne i praktycznie będę robił drugi raz to samo.
Czy da się jakoś dekompilować zasoby?

0

sciagnij sobie .net reflector, teraz przejal to red-gate.com
sa tez przydatne pluginy do tego programu, jesli nic bardzo pomocnego nie znajdziesz, to chociaz poznasz przydatne narzedzie :)
mozna tez samemu napisac troche kodu wyciagajcego zasoby

0

w .NET Reflector też pokazuje mi tylko teksty na kontrolkach. Stringów, które ręcznie dodałem nie ma.

0

zaladuj ta dll z podlakalogu pl i rozwin sobie resources w reflector i dalej nie masz tekstow po pl?

0

Głupi błąd... nie wiem nawet kiedy przełączyło mi się na aplikację 64bit, w katalogu z tą właśnie aplikacją był plik zasobów, a .NET Reflector ładnie to odczytał. Dzięki.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0