[C#] Kulka odbijająca się od ramki

0

Więc tak, mam problem, dokładnie problem z kulką.
Muszę napisać program który po załączeniu rysuje ramkę ( w trakcie zmieniania rozmiaru okna również się ramka zmienia)
no i to napisałem:

       Graphics cg = this.CreateGraphics();
            int pWidth = this.ClientRectangle.Width;
            int pHeight = this.ClientRectangle.Height;
            cg.DrawRectangle(Pens.Black, 2, 2, pWidth - 4, pHeight - 4);
            cg.DrawLine(Pens.Red, 2, (pHeight - 4) / 2, pWidth - 4, (pHeight - 4) / 2);
            this.SetStyle(ControlStyles.ResizeRedraw, true);

No i teraz muszę do tego napsiać kulkę która się będzie odbijać od tej ramki w losowych kierunkach
No i niestety z tym już problem mam, próbuję, męczę klawiaturę, i nic.
Jeżeli ktoś jest takim miłym człowiekiem niech mi napisze taką kuleczkę, a umrę w spokoju.

0

Osz ty studencie leniwy, Google tam nie masz? :>
Zaglądnąłem do Gugla i po chwili znalazłem gotowca ];>

0

jak to w losowych kierunkach??? a o takim prawie jak kat odbicia rowna sie katowi padania nie slyszales? matematyka i fizyka szkola podstawowa, albo teraz gimnazjum

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1