Witam :)
ostatnio udalo mis ie napisac aplikacje ktora liczy jaz ( potocznie tama albo zapora wodna ;P ). chce teraz ladnie graficznie przedstawic wyniki.. do tej pory robilem to przed rysowanie po bitmapie ale apetyt rosnie :) chcialbym stworzyc scene 3D z mozliwoscia obracania, ogladania itd... chce zeby widać bylo przezroczysta wode, budowle w postaci zwartej bryly itd.. ale grafice to jestem noga.. :) stanelem przed dylematem wybory srodowiska.. podejrzane sa XNA albo DirectX 3D :) wolalbym ten drugi, jednak do tego chyba musialbym polaczyc program pisany w c++ i w C#... a nie wiem jak to zrobic w obrebie jendego programu... druga to opcja to to XNA ale nie wiem czy daje ono mozliwosc swobodnego tworzenia grafiki 3D... z tad moja prosba o rade.. w czym byloby najlatwiej stworzyc moj wymarzony program?? :) moze pomocne linki albo tytuly publikacji?? najcchetniej ksiazka w jezyku polskim, z braku laku moze byc po angielsku a w ostatecznosci kurs z internetu... nie lubie kursow bo ciezko to wydrukowac.. zazwyczaj trzeba sie nakopiowac itd a ja wole uczyc sie z papieru.. z tad preferuje ksiazki :) )
pozdrawiam :)